zondag 12 januari 2014

Randje per week

Goh wie is er niet mee bezig. Met het www.randjeperweek.blogspot.nl
In het begin dacht ik; ik heb nog zoveel dingen liggen die nog afgemaakt moeten worden of dingen waar ik nog gewoon midden in zit en zelf dingen waar ik nog niet mee begonnen ben.
Phuff... Laat het mijn vriend niet horen...

Maar goed, 3 januari bij de quilt-bee, dat georganiseerd word door de quiltkoffer, geweest.
En wat denk je? Ik heb me natuurlijk laten ompraten (wat helemaal niet moeilijk was).
Er zijn zelfs mensen die opperden om een soort randjeperweek-bee te organiseren.
Nou dat is helemaal leuk en gezellig.

Het eerste randje per week werd op 4 januari bekent en toen moest ik nog spulletjes bestellen.
Dat heb ik vorige week zondag gedaan bij www.soedidee.nl. En wat denk je... Woensdag in huis.
Dus ik was helemaal blij, want als je besloten hebt mee te doen dan wil je er zo snel mogelijk mee bezig, toch?



Inmiddels de eerste 3 randjes af en kan direct door met de volgende drie.
Ik ben volop aan het genieten.

Groeten

Geen opmerkingen: