zondag 26 januari 2014

Hallo

Zo is er alweer een week voorbij en laat de winter zich ook nog even zien.
Het was aan het einde van de week ook best koud.
En de sneeuw heeft een deken (tje) bij ons in de tuin achtergelaten


Mijn vriend zorgt goed voor onze gasten (roodborstje, koolmeesje, pimpelmeesje ect,) in de tuin.
Stooivoer op de grond en de pinda-netjes en de vetballen die hangen aan het vogelhuisje.



Ik zit lekker bij de houtkachel en heb de keukentafel in beslag genomen.
Druk bezig met het uitsnijden van stofjes voor de "Dear Jane" quilt.
Zodat wanneer ik 's avonds lekker lui op de bank zit, de blokje in elkaar kan niffelje.

Zo heb ik vorige week ook 3 blokjes af gekregen.

 


Ze waren dit keer niet al te moeilijk. En altijd leuk om te zien dat er eentje af is.
En nu al drie in de week. Ik ben op dreef...
                        
                                                                    ***

Ook gaat het lekker met het " Randje per week"!
Randje 7 en 8 staan op de band en ik heb ook al een begin gemaakt met nummer 9 en 10.


Op weg naar een nieuwe week.

Groeten fan it quiltfamke