dinsdag 2 december 2014

 
Maandag 24 november was het eindelijk zover.
De spullen had ik die ochtend wat bij elkaar gezocht. Er ging heel wat mee!
 

 
Een tas met wat kleren, tandenborstel ect., allerlei dingen die je wat nodig hebt als je een paar dagen weg gaat. Maar goed, dit was niet zomaar een weekje weg. Het ging hier om een quilt-midweek.
Dus de naaimachine ging mee, een tas met quilts voor de "show and tell" en dan nog een kistje met allerhande spullen die je wel's nodig kan hebben bij het quilten.
Gelukkig had Jellie van "De Quiltkoffer" (klik) haar winkeltje meegenomen. Dus geen zorgen als je wat vergeet mee te nemen.
 
 'S ochtends had ik nog wat tijd over zodat ik nog even het boek van Tess Gerritsen kon uitlezen.
Dus kon ik het een nieuw boek beginnen in de midweek. Het nieuwe boek van Stephen King.
 

Volgende keer zal ik jullie wat meer vertellen en laten zien over de midweek.
Maar een ding kan ik jullie nog wel vertellen, van lezen kwam er niet veel van!

***
 
 
Hij is af, De DrieHoekjesQuilt. Net voor de midweek heb ik de bies er nog om kunnen zetten.
Zo kon ik h'm mooi meenemen voor de "show and tell".
 

Ook kan ik 1 van de 225 blokjes van de Zwart-Wit Dear Jane af.
Ik vind 'm goed geslaagd!

 
En wat vind je van deze leuke kerstbelletjes? Zo lief hè.... 
De 3 dames die de midweek hadden georganiseerd, hadden ook een leuke workshop geregeld bij Bep's Atelier. (klik) En daar hebben ik een van de leuke klokjes zitten maken.
 
Maar daar kom ik bij de volgende blog op terug.
 
Fijne Avond!
 
It Quiltfamke
 


2 opmerkingen:

Klaske zei

Wat is dat in moaie quilt wurden!!

Klaske zei

Stjist yn't rijtsje hjêr! ;-)